Get Adobe Flash player

Artykuły

Opis zajęć

6Fitness

 

 

Zumba

 

Poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i latynoska muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

 

 

 


 

Aerobik

  

AEROBIK

Zajęcia oparte na podstawowych ruchach fitnessowych w których biorą udział wszystkie partie ciała.Szybkie tempo.

 

ART BODY

Zajęcia z wykorzystaniem elementów stretchingu, jogi, baletu oraz pilatesu.Niska intensywność ćwiczeń, wysokie skupienie na pracy poszczególnych mięśni oraz oddechu, ćwiczenia modelujące sylwetkę oraz poprawiające płynność ruchów, polecane szczególnie osobom, które potrzebują wyciszenia i ucieczki od codzienności. Wolne tempo.

BPU

Zajęcia poświęcone kształtowaniu i wzmacnianiu mięśni brzucha, pośladków i ud.Średnie/Szybkie tempo.

 

BODY BALANCE

Zajęcia łączące w sobie technikę pilatesa i jogi wykonywane przy użyciu fizjopiłek.Program adresowany jest zwłaszcza do osób z siedzącym trybem pracy lub wymagającym utrzymania przez długi czas jednej pozycji wywołującej niekorzystne napięcia mięśni oraz do tych, którzy po długim okresie czasu powracają do aktywności fizycznej. W bezpieczny i efektywny sposób pozwoli na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni, lepsze samopoczucie oraz utratę zbędnych kilogramów.Wolne tempo.

 

CARDIO DANCE

I

ntensywne ćwiczenia taneczne nakierunkowane na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Szybkie tempo.

 

DANCE

tzw. taneczny aerobik. Zajęcia odbywają się przy rytmicznej - tanecznej muzyce, podczas której przeplatane są kroki oraz ruchy ciała typowe dla różnych rodzajów tańca. Na każdych zajęciach prezentowany jest układ choreograficzny.Szybkie tempo.


 

FIT BALL/PIŁKI

Lekcja z wykorzystaniem fizjopiłek/taśm/tubingów/poduszek do ćwiczeń równoważnych. Zawierają ćwiczenia wzmacniające, które usprawniają funkcjonowanie stawów i mięśni, zwłaszcza kręgosłupa. Średnie tempo.

 
JOGA

Ćwiczenia dla ducha i ciała, poprawiają sylwetkę i nastrój, ćwiczenia wykonywane do relaksacyjnej muzyki.Wolne tempo.

 

JOGILATES

Ćwiczenia łączące technikę jogi z techniką Pilatesa, Trening skupiający uwagę na prawidłowym i swobodnym oddechu przy jednoczesnym rozciąganiu mięśni. Wolne tempo.

 

ŁADNE PLECY

Ćwiczenia wykonywane na piłce ze sztangami. Wzmacniają korpus mięśniowy podtrzymujący kręgosłup, dzięki czemu uzyskuje się ładną postawę ciała. Wolne tempo.

 

PILATES

Bezpieczny i skuteczny system ćwiczeń. Wymaga niezwykłej współpracy umysłu i ciała. Technika ta jest idealna dla osób z bólami kręgosłupa, usprawnianych po wypadkach. Cel: tworzenie prawidłowych wzorców ruchowych.Ćwicząc ciało uzyskuje właściwą jędrność i elastyczność, brzuch staje się bardziej płaski, kończyny dłuższe, plecy mocniejsze, sylwetka staje się smukła jak u tancerza. Zajęcia przeznaczone dla osóbw każdym wieku. Ćwiczenia dostosowane są do indywidualnych możliwości, rozwijają sylwetkę pełną wdzięku i elegancji doprowadzając ciało do pełnej sprawności.Wolne tempo.

 
LATINO

Zajęcia taneczne do rytmów gorącej latynoskiej muzyki, proste kroki, proste choreografie, świetna zabawa. Dla wszystkich, którzy lubią tańczyć.Średnie tempo.


STEP

Step choreo - układy choreograficzne, średnio-szybkie tempo
Step basic - kroki podstawowe, średnio szybkie-tempo

Step power - kroki podstawowe, szybkie tempo, elementy ćwiczeń bpu na stepie

Na zajęciach wykorzystywane sąspecjalne platformy zwiększającej intensywność i wzmagającej pracę mięśni pośladków i kończyn dolnych. W zależności od stopnia zaawansowania choreografie składają się z prostych lub bardziej złożonych kroków, których wykonywanie wpływa na poprawę koordynacji pamięci ruchowej.
przeciwwskazania - choroby związane z kręgosłupem

 

SZTANGI

Ćwiczenia o charakterze wytrzymałościowo - siłowym. Dzięki nim wzrasta siła i wytrzymałość mięśni bez nadmiernego wzrostu ich obwodów, następuje utrata tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśni. Ćwiczenia z wykorzystaniem ciężarków, lekkich sztang (ciężar sztangi dobierasz sama -  od 1.5 kg do 14 kg).Średnie tempo.

 

TAE - BO

Bardzo energetyczne zajęcia dla tych, którzy lubią wylać dużo potu. Choreografia zaczerpnięta ze sportów walki: karate, boksu.Szybkie tempo.

 

TBC

Ćwiczenia wzmacniające mięśnie przy użyciu takich przyrządów jak : hantle, obciążniki, taśmy, sztangi. Średnie tempo.

 

FLAMENCO

Posiada swe korzenie w dawnych religijnych tańcach orientalnych. W dzisiejszej jego postaci dopatrzyć się można wielu elementów tańca hinduskiego, takich jak ruchy ramion, dłoni i palców, a także używanie nóg jako instrumentu perkusyjnego.Opowiada się tańcem historię i gestom nie przypisuje się konkretnych znaczeń. We flamenco ruchy ciała i gesty wyrażają pewne stany emocjonalne tancerza lub podkreślają znaczenie słów i charakteru melodii, która im towarzyszy.

 

BELLY DANCE

Arabski rodzaj tańca solowego, wykonywanego głównie, ale nie wyłącznie przez kobiety. Jego najważniejsze cechy to ruchy bioder, brzucha, biustu i ekspresyjne gesty rąk. Elementem bardzo charakterystycznym jest tzw. shimmy - czyli drżący ruch bioder wprawiającego w drgania również brzuch tancerki.

 

HIP-HOP

Taniec ten to technika otwarta związana stylistycznie ze street dance, asymiluje klasyczne techniki hip-hopowe takie jak locking, popping, funk.Tancerze hip-hopu przykuwają uwagę płynnymi ruchami, gimnastyczną sprawnością i figurami akrobatycznymi.

 

SZKOŁA KRĘGOSŁUPA

Zajęcia pod okiem rehabilitanta, który dostosowuje rodzaj ćwiczeń indywidualnie do rodzaju schorzenia. Wykorzystywane są ćwiczenia rozluźniające, mobilizacyjne, wzmacniające, równoważne i rozciągające oraz elementy kinezjologii wplecione w przykładowe lekcje przy odpowiednio dobranej muzyce i z małymi przyborami.

 

DANCEHALL

Taniec wywodzący się z Jamajki,  należy do grupy tańców ulicznych i jest związany z kulturą hip-hop, tańczy się go do muzyki dancehall i reggae,  opiera się na ruchach biodrami i pupą, energicznych krokach i pracy całego ciała.

 

JAZZ

Taniec jazzowy jest oparty na idei baletu,cechami charakterystycznymi tańca są tak zwane izolacje, czyli ruchy partiami ciała niezależnie od innych i kontrakcje.

 

Share

Polecamy

bene1

bene2


 

vacu

 

pogotowie

 

fs1


 

Kalkulator kalorii na:

logo-zdrowotnepl

Nasze galerie